Friss topikok

  • ILLED: :D:D:D Biztosan szentelt volt... B (2013.05.07. 10:45) Vége van a zajnak?
  • bogyora: @ILLED: köszi! naponta két adag vitamint eszik Janka: reggel elkéri Tőlem, du. meg Édesanyától... ... (2013.04.10. 14:35) most én!

Címkék

Bonn újra

2013.05.26. 23:58 bogyora

Elautóztunk Bonnba; igazából reméltem, hogy nem lesz olyan jó idő, és nem biciklivel kell menni...; sütött a nap egész délelőtt, és a nagy bonni parkba mentünk először, ahol Janka majd két órát rohangászott, kóborolt az erdőben, mi meg üldöztük.

Láttunk libákat, tavat, rododendront, igazán szép és rendezett park! Azért tért véget a séta, mert már lassan egy óra volt, és Édesanya éhezett; így aztán autóba ültünk, bementünk a belvárosba a valamikori kormányzati negyed mellett (azért maradt még itt szövetségi hivatal!), és parkolóhelyet kerestünk, miközben Janka elaludt. Így nyugodtan meg tudtunk ebédelni a belvárosban, viszonylag olcsón, és finoman (én azért nem laktam jól, de az sosem árt, csak néha...). Garde Kölsch-öt ittunk és pizzát ettünk, mert hogy én legalábbis rég láttam pizzát...

Aztán kószáltunk a belvárosban: megnéztük Beethoven szülőházát, a katedrálist, a kastélyt. És persze könyvesboltban is voltunk, felkészülve a jövő heti esküvőre és Janka névnapjára.

Este dolgoztam, így miután Janka végigment ezen a hosszú sétányon és virágot szedett, indultunk is haza. A meló miatt aztán lemaradtam teljes egészében a meccsről, bár itthon amúgy sem tudtam volna nézni.

Janka az éjszakának pelenka nélkül vágott neki, és egyszer fel is kelt éjszaka, és csurgatott a bilibe, aztán egy óra múlva már lázas volt szegényke, ma már semmi nem volt, úgyhogy holnap ovi Édesapával, Édesanya egész nap suliban/melózik (most is, itt javítja az angol dolgozatokat; most átállt a pártomra, bár még nem akarja ezt a tényt elfogadni!!!).

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás Bonn

A bejegyzés trackback címe:

https://remagen.blog.hu/api/trackback/id/tr355319554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása