Friss topikok

  • ILLED: :D:D:D Biztosan szentelt volt... B (2013.05.07. 10:45) Vége van a zajnak?
  • bogyora: @ILLED: köszi! naponta két adag vitamint eszik Janka: reggel elkéri Tőlem, du. meg Édesanyától... ... (2013.04.10. 14:35) most én!

Címkék

Brüsszelben

2014.01.07. 23:14 vibornye

Már harmadik napja itt tengetem az életem. Egyedül. Most úgy érzem, hogy egy kicsit jobb a helyzet. Már nem nyom össze ez az egész hatalmas monstrum, ami tavaly egy fiktív nemzetközi szervezetből vált hirtelen valósággá.

Szóval adtam még egy esélyt neki, mert tavaly novemberben eléggé nem annyira tetszett meg az alatt a három nap alatt, amit elkirándulgattam, pedig a város legmenőbb szállodájában laktam, és a legmenőbb ételeket ettem. Egy féléves gyakorlat talán sok lett volna a lelkemnek, nameg Gábor főnökének - teljesen jogosan! Ezúton is kifejezzük hálánkat ismételt rugalmasságáért! De lehet, hogy amúgy az életbe nem kerülnék be egy féléves gyakorlatra, tehát felesleges is volt nagylelkűen lemondani róla.

Szólj hozzá!

Címkék: szállás kirándulás Brüsszel

A bejegyzés trackback címe:

https://remagen.blog.hu/api/trackback/id/tr275745577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása