Friss topikok

  • ILLED: :D:D:D Biztosan szentelt volt... B (2013.05.07. 10:45) Vége van a zajnak?
  • bogyora: @ILLED: köszi! naponta két adag vitamint eszik Janka: reggel elkéri Tőlem, du. meg Édesanyától... ... (2013.04.10. 14:35) most én!

Címkék

Eközben a Fővám téren

2014.02.15. 19:40 vibornye

Tegnap kaptam egy levelet az egyetemről, hogy abszolváltam. Már csak az kérdéses, hogy mikor, mivel elmondásuk alapján már tavaly szeptemberben... Mázli, hogy két nappal ezelőtt utalták át az előző félévre járt ösztöndíjaimat, mely ezek szerint nem is járt volna. Mondjuk megnézném, hogy hol van az leírva, hogy bármilyen Erasmusos tárgy kérelem nélkül kötelezően választható tárggyá minősül, mikor én szabadon választható tárgyként fogadtattam el őket. Sebaj. Hétfőtől élénk konzultációk kezdődnek, hogy hogyan kell visszamenőleg kitenni az egyetemről. Irány a munka világa. Olyan izgatott vagyok...

Szólj hozzá!

Címkék: munka egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://remagen.blog.hu/api/trackback/id/tr55815987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása